دی ال فانیها

جديد ترين مطالب
بخش بايگاني

کانال تلگراممون

دعوت به همکاری


در صورتی که تمایل به نویسندگی در کانال و یا سایت دی ال فانیها دارید.

از طریق فرم تماس با ما و یا آیدی تلگرام dlfunihaa@ بهمون اطلاع بدید.



جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار میرود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و … اشاره نمود.

دانلود در ادامه مطلب ...

 

ادامه مطلب


بازی های فلش بازی هایی با حجم فوق العاده کم اما در بسیاری از مواقع بازی های بسیار سرگرم کننده ای می باشند. این بازی ها که طرفداران زیادی هم در دنیای بازی های رایانه ای دارد نیاز به سخت افزار خاصی برای اجرا ندارد و اجرای آنها ملزم به یک فلش پلیر می باشد! تیم دانلودها در این مطلب مجموعه ۱۷ بازی فلش را در انواع موضوعات اکشن ، مسابقه ای ، فکری و … جمع آوری کرده است که می توانید آنها را به صورت رایگان دانلود کنید.

 

flash مجموعه 17 بازی سرگرم کننده فلش برای کامپیوتر



بازی فلش پینگ پونگ یک بازی بسیار کم حجم اما فوق العاده سرگرم کننده می باشد که می تواند برای ساعت ها شما را مشغول کند! این بازی با فرمت SWF (فلش) می باشد که هم اکنون می توانید آن را با حجم تنها ۳۰۰ کیلوبایت از دانلودها دریافت کنید! امیدواریم از این بازی نهایت لذت را ببرید.

 

pingpong بازی سرگرم کننده و کم حجم فلش پینگ پونگ برای کامپیوتر


دانلود در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب

 

 

تو صف دستشویی میکم: آقایون اگه ممکنه من بدون صف برم داخل کارم اضطراریه!
یکی میگه:سرپاییه؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ میخوام برم توبستری شم !!
********************
به مامانم میگم:یه چیز بنداز روبابا خوابه… میگه:پتو خوبه؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ میز ، میز خوبه!
 
********************
حمید لولایی تویه طنزه نقطه سره خط میگه:من برم بهش بگم؟
زنش میگه:پ ن پ فرشته قراره سیبیل بزاره بره دره خونه پسره بگه من پدره عروسم میخام قراره خاستگاری رو بهم بزنم!!!
********************
داشم اومده میگه بهزاد فردا کنکور ارشد داری پشت پی سی نشستی؟
میگم: پـَـــ نــه پـَـــ پشت قاطر نشستم فردا با قاطر برم کنکور بدم
********************

بقیه در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب

سری بازی های برگرفته شده از آثار نویسنده نامی آمریکایی یعنی تام کلنسی (Tom Clancy) با تم نظامی خود همیشه بهترین برگ برنده Ubisoft بوده اند. عناوینی مثل Splinter Cell و Rainbow Six جزو محبوب ترین آثار Ubisoft هستند که همه تحت لیسانس Tom Clancy عرضه شده اند. سری Ghost Recon همانند Rainbow Six یک بازی تاکتیکی نظامی است که در تمام نسخه های خود موفق بوده و دو عنوان Advanced Warfighter 1 & 2 از بهترین های این نسل بودند. اما Ubisoft مدتی پرده از GR جدید برنداشت و سر انجام عنوان Future Soldier را رونمایی کرد که حوادث آن در آینده نچندان دور اتفاق می افتد. ماجرا از جایی شروع می شود که اصلاح طلبان کشور روسیه از های غلط کشور خود ناراضی هستند و تصمیم می گیرند به زور کنترل کشور را در دست بگیرند. در این بین، حمله سختی توسط اصلاح طلبان شکل می گیرد و نهایتا روسیه پایه های حکومتی خود را رو به ضعف می بیند. از طرفی ارتش آمریکا که از قبل رابطه خوبی با روسیه داشته، وارد ماجرا شده و نیروهای خود را به طرفداری از رژیم روسیه وارد خاک این کشور می کند. شما در نقش یک سرباز آمریکایی که در روسیه به دنیا آمده، بازی را پیگیری می کنید. کاپیتان ادوارد کاچنکو (Edward Kachenko) همراه با جوخه خود در نقش نیروهای Ghost وارد نبرد می شوند.

 

| نسخه نهایی و معتبر SKIDROW ، برای اولین بار درمیان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست اضافه شد . |

| کرک فیکس SKIDROW به صورت جداگانه افزوده شد |

 

Ghost Recon Future Soldier دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC

ادامه مطلب

euro 2012 logo2 دانلود بازی های جام ملت های اروپا ۲۰۱۲ آلمان – یونان

 

این بار در سایت دی ال فانیها یکی از بازی های جام ملت های اروپا Uefa Euro 2012 را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما کاربران عزیز قرار گیرد . هم اکنون می توانید بازی تیم های آلمان و یونان را با کیفیت عالی از سایت دی ال فانیها دریافت نمایید .

ادامه مطلب



پلیر قدرتمند و ویژه ای که برای کاربران سیستم عامل های اندروید در نظر گرفته ایم در عین معروف بودن فوق العاده قدرتمند و کامل است. Winamp Pro که سال هاست یکی از تولید کنندگان نرم افزار های کامپیوتر و پلیرهای مخصوص PC هاست حال این بار نسخه ای ویژه گوشی های تلفن همراه عرضه کرده تا کاربران بتوانند این پلیر قدرتمند را در گوشی های تلفن همراه تجربه کنند. Winamp که قادر به پخش انواع فایل های صوتی است با بهترین کیفیت ممکن موزیک ها را اجرا می کند.
از جمله قابلیت های این نرم افزار می توان به واسط گرافیکی زیبا ، سرعت لود مناسب ، کیفیت بالا در خروجی ، وجود ویجت های اختصاصی و چندین و چند قابلیت دیگر نیز اشاره نمود.

ادامه مطلب

سایت


کانالمون توی تلگرام

چت باکس