دی ال فانیها

جديد ترين مطالب
بخش بايگاني

کانال تلگراممون

دعوت به همکاری


در صورتی که تمایل به نویسندگی در کانال و یا سایت دی ال فانیها دارید.

از طریق فرم تماس با ما و یا آیدی تلگرام dlfunihaa@ بهمون اطلاع بدید.

دانلود Flashlight Ultra v1.1 - نرم افزار موبایل چراغ قوه کامل

Flashlight Ultra یک برنامه کاملا کاربردی جهت روشنایی برای مکان های تاریک و امکانات جانبی می باشد. با این نرم افزار می توانید 9 عمل متفاوت مانند استفاده از روشنایی فلاش دوربین ، تابش نور صفحه نمایش ، تابش نور برای موارد اضطراری، استفاده از نور برای دفاع شخصی همراه با آلارم ، تابش نور برای موارد ایمنی و... میباشد.

ادامه مطلب

The Nutcracker in 3D (2009) BRRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

 

The Nutcracker in 3D دانلود دوبله فارسي انيميشن گردوشكن The Nutcracker in 3D


نام انیمیشن: The Nutcracker in 3D – گردو شکن

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۸۶ دقیقه

حجم: ۸۳۱ مگابایت

کیفیت: BDRip 720P

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: داستان در سال ۱۹۲۰ وین و در رابطه با دختری تنها و دوست داشتنی به نام “مری” است که در شب کریسمس اتفاقات غیر طبیعی و جالبی برایش رخ میدهد و …

ادامه مطلب
دانلود Adobe Photoshop Elements v10.0 - نسخه ای متفاوت از فتوشاپ

با این که نرم افزار بسیار محبوب ، معروف و فوق العاده پیشرفته ای نظیر Photoshop از سوی ادوبی عرضه گردیده اما بازهم شرکت سازنده به فتوشاپ قناعت نکرده و نسخه های مختلفی از این ابزار را ارائه کرده است. یکی از جالب ترین و موفق ترین نسخه های فتوشاپ که علاوه بر امکانات ویرایشی قابلیت مدیریت تصاویر برای کاربران خانگی را هم در خود گنجانده است Adobe Photoshop Elements نام گرفته است. نرم افزاری کارآمد که به واسطه استفاده از آن می توان به صورت حرفه ای تصاویر را ویرایش و مدیریت نمود. نکته کلیدی و مهم این ابزار سهولت در بهره گیری از امکانات مختلف و گوناگونی است که در نرم افزار گنجانده شده است. 


دانلود در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب

Avatar: The Last Airbender ( Book 3 : Fire ) 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های فارسی زبان با کیفیت بسیار عالی ۷۲۰p 
قسمت های ۱۱  تا ۱۵ با زیرنویس فارسی قرار گرفت
 
Avatar Book 3 دانلود فصل سوم انیمیشن Avatar : The Last Airbender
 
نام انیمیشن : Avatar: The Last Airbender
ژانر : انیمیشن ، اکشن ، خانوادگی ، ماجرایی ، فانتزی
سال انتشار : ۲۰۰۵
تعداد فصل : ۳ فصل
مدت زمان : ۲۱ قسمت ۲۳ دقیقه ای
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت
کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی
امتیاز : ۹/۱۰
زیرنویس فارسی : دارد 
خلاصه داستان : آوتار ، آخرین باد افزار نام انیمیشنی است که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ در سه فصل از شبکه ی Nickelodeon پخش شده است . پس از درخواست های مکرر کاربران عزیز دانلودها مبنی بر قرار دادن این سه فصل بر آن شدیم تا این بار سه فصل این انیمیشن را برای اولین در سایت های فارسی زبان با کیفیت فوق العاده ۷۲۰ پیکسل برای شما کاربران عزیز تهیه نماییم . امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . در خلاصه داستان آمده است که : در زمان های گذشته دنیا به چهار نیرو به نام های آب ، خاک ، آتش و باد تقسیم شده بود . در هر کدام از این سرزمین ها افرادی وجود داشته اند که می توانستد فقط نیروی مربوط به سرزمین خود را تحت اختیار و کنترل داشته باشند . این ۴ قلمرو به مدت هزار سال در صلح بودند تا اینکه پادشاه قلمرو آتش Sozin تصمیم گرفت تا برای به تصاحب گرفتن قدرت کل دنیا ، جنگی را به راه اندازد . در این میان تنها یک فرد است که می تواند جلوی او را بگیرد . که Avatar نامیده می شود . آواتار شخصی برگزیده است که می تواند هر چهار نیرو را تحت کنترل داشته باشد نام آواتاری که در این زمان ظهور کرده ، کودک ۱۲ ساله ای به نام آنگ است . اما آواتار آنگ هنوز برای کنترل کامل چهار قدرت آماده نشده است و مسیر طولانی را در پیش دارد ، در حالی که … سایت دانلودها این انیمیشن را به شما عزیزان پیشنهاد می نماید .
ادامه مطلب


نرم افزاری مفید و کاربردی برای دور کردن پشه ها با گوشی سیمبین خودتون . هنگامی که برنامه در حال اجرا میباشد با ایجاد صداهای فراصوتی باعث دور شدن پشه ها میشود.میتوانید زمان و فرکانسها ی مناسب رو انتخاب کنید.در این تابستان گرم می توانید با روشن کردن این نرم افزار از یک حشره کش الکترونیکی لذت ببرید.



دانلود در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب

خیلی وقت ها پیش میاد که ما لوازم شخصی خود رو مثل موبایل ، سوئیچ خود رو در مکان های مختلف جا میذاریم و یا حتی به سرقت میرن ما در این مقاله کوتاه به شما آموزش می دیم که چطوری موبایل جا مانده و یا سرقت شده خودتون رو به راحتی پیدا کنید . پس در ادامه با ما باشید .



اگر گوشی همراه خود را گم کرده اید برای پیداکردن آن به ادامه مطلب بروید ...

ادامه مطلب

المپیک ۲۰۱۲ در لندن با تمام موفقیت هایش برای تیم اعزامی ایران پایان یافت و تیم ایران توانست بهترین نتیجه تاریخ المپیک را با کسب ۱۲ مدل رنگارنگ به اتمام برساند و چهاربار سرود جمهوری اسلامی ایران در سالن های کشور انگلیس به گوش رسید. 

مراسم اختتامیه این بازی ها دیروز یعنی ۱۲ آگوست سال ۲۰۱۲ با حضور برخی از اعضای تیم اعزامی ایران با پرچمداری کمیل قاسمی کشتی گیر آزاد وزن ۱۲۰ کیلوگرم و دارنده مدال برنز این مسابقات برای ایران ، انجام شد. این مراسم که ۳ ساعت به طول انجامید در نهایت با خاموش شدن مشعل المپیک و تقدیم پرچم بازی ها به کشور برزیل در حضور اسطوره فوتبال دنیا یعنی پله ، به پایان رسید. اختتامیه المپیک ۲۰۱۲ بسیار باشکوه برگزار شد و تیم دانلودها با تلاش بسیار فیلم اختتامیه این بازی ها را با کیفیت بسیار عالی آماده کرده است.

 

مراسم اختتامیه المپیک ۲۰۱۲ لندن با دو کیفیت ۴۸۰p و ۷۲۰p

به همراه کلیپ خلاصه اختتامیه 

 

londan ekh دانلود مراسم اختتامیه المپیک 2012 لندن با کیفیت HD

ادامه مطلب
دانلود Photodex ProShow Gold v5.0.3280 - نرم افزار ساخت آلبوم دیجیتال

ساخت آلبوم های تصویری کامپیوتری امروزه به کمک نرم افزارهای مختلفی امکان پذیر می باشد. ساخت آلبوم های زیبا با افکت های تصویری متنوع با اهداف گوناگون یکی از سرگرمی های کاربردی کاربران می باشد که بدین وسیله می توانند هم اقدام به جمع آوری عکس ها نموده و هم تصاویر خود را به صورت آلبوم و منظم دسته بندی شده نگهداری نمایند. امروزه آلبوم های تصویری مختلفی را می توان تهیه نمود، آلبوم های مختص به صفحات وب، آلبوم های عکس مربوط به CD و یا DVD و ... که برای ساخت هر یک از این آلبوم ها نیاز به نرم افزارمختص با آن موضوع می باشد.

ادامه مطلب

سایت


کانالمون توی تلگرام

چت باکس