دی ال فانیها

جديد ترين مطالب
بخش بايگاني

کانال تلگراممون

دعوت به همکاری


در صورتی که تمایل به نویسندگی در کانال و یا سایت دی ال فانیها دارید.

از طریق فرم تماس با ما و یا آیدی تلگرام dlfunihaa@ بهمون اطلاع بدید.

گویی زخم خورده ام

از تیغ نگاهت

که اینگونه شعر هایم بند نمی آیند

مرحم نباش …

  رحم نکن …

اس ام اس های احساسی و عاشقونه

دلتنگی احساس گنگ شبانه من است وقتی میان تک تک واژه های شعرم گم میشوی…

اس ام اس های احساسی و عاشقونه

خاکستر می شوم این شب ها

هرشب

که تنهایی باد پاییز است

شانه هام رامی لرزاند …

اس ام اس های احساسی و عاشقونه

باید دور بشوم

تا ظرافت دستانت را بنویسم

باید

نبینمت

تا چشمانت را

در ناخودآگاهم روشن نگه دارم

ببین خدا

چقدر برای من

تو را کم گذاشته است …

اس ام اس های احساسی و عاشقونه

به قدری دوستت دارم که

گاهی قلبم می گیرد

و نمی دانم چه خاکی به سرم بریزم

بیش از توانم دوستت دارم …

اس ام اس های احساسی و عاشقونه

بعد از تو

به اتاق برمیگردم

می‌ایستم کنارِ تخت

رویم را می‌کشم

نگاه‌ام را از زمین بر می‌دارم

و پاورچین پاورچین ..

در را می‌بندم

چیزی طول نمیکشد،

از عمقِ جهان

بر سطحِ نامرییِ مرگ پیدا می‌شوم

اس ام اس های احساسی و عاشقونه

این همه سال در من بوده ای

و من

تمام کوچه های جهان را

گشته ام

بی آن که تو را یافته باشم!

اس ام اس های احساسی و عاشقونه

بی آن که تو را یافته باشم

چه قدر زمستان

چه قدر پاییز

چه قدر سفرهای همه ی کوچه های جهان

از من گذشته است!

اس ام اس های احساسی و عاشقونه

در آغوشـــــم کـه می گیــری

آنقــَــَدر آرام می شوم

کـه فـَـراموش می کنم باید نفس بکشم

اس ام اس های احساسی و عاشقونه

کاغذهای زیادی را دیده‎ام

که سیاه شده‎اند ، افسوس کلمه‌ها … کفافِ این همه فاصله را نمی‌دهند … فاصله‌ی انسانی تا انسان دگر …
 
نوشته های رضا کاظمی

مجموعه اس ام اس های احساسی و عاشقونه

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

سایت


کانالمون توی تلگرام

چت باکس