دی ال فانیها

جديد ترين مطالب
بخش بايگاني

کانال تلگراممون

دعوت به همکاری


در صورتی که تمایل به نویسندگی در کانال و یا سایت دی ال فانیها دارید.

از طریق فرم تماس با ما و یا آیدی تلگرام dlfunihaa@ بهمون اطلاع بدید.

محسن چاوشی بند باز

 

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام بند باز

Mohsen Chavoshi - Band Baz

موزیک : محسن چاوشی ؛ ترانه : حسین صفا

متن ترانه بند باز از محسن چاوشی

یه بندبازم من / یه بند باز که دائم

چشم تو چشم جماعت / می افته از رو طناب

 

 

متن آهنگ :

یه بند بازم من یه ♬!!♫ بند باز که دائم
چشم تو چشم جماعت میوفته از رو طناب…
یه قلب دارم من ♬!!♫ یه ماهی قرمز

که با تمام گلو  ♬!!♫چسبیده به قلاب
یه بادبادک گیجم اوج که میگیرم…
ممکنه کله ♬!!♫ کنم اما اسیر

پروازم یکی تنهام ♬!!♫ که توی رویاهام
از کنده هیزم درخت میسازم…

هنوز هیچ کتابی ♬!!♫ به هیشکی یاد نداده
فرق درخت با شاخ گوزن چیه…
جنین سقط شده ♬!!♫ یه حافظه است که پریده
چه فایده داره یه مرده یادش بیاد کیه…
چشمه کوچولو ♬!!♫ خواب نهنگ نبین
نهنگ سرگردون رو آب خونه نساز…
قله پروازه یه ♬!!♫ سقف ریخته است
چلچله بیچاره رو هیچ لونه نساز…

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش

سایت


کانالمون توی تلگرام

چت باکس